Da Commonwealth

DeletedUser109389

Guest
lol, like i would join Da commenwelth:D, i have already started riming them, well, even more:D
 

DeletedUser108910

Guest
I think the Commonwealth is going to go down in the history books as the most amount of effort put into an Internet trolling attempt with the least amount of
a) comedy
b) entertainment
c) people caring
d) impact on people who were targets of the trolling

With that being said, it looks like this group has called it quits, has admitted to being racist, and is only spamming the forums at this point. Any chance we can close this down so we can focus on the posts that talk about...you know...playing the game, and focus less on unfunny ways to say the tribe name that sound similar to the original name?
fight me irl, don't talk shit about me over the internet n00b can you even send spear noble trains under 1 ms? i don't think so. stop talking you pleb.

the carmenwelth is not racist... that's a lie created by the zionists. we have many african american friends inside our ranks. spamming the forums? the ferrariwalth makes very productive posts like this one. don't insult the carmenwolth more or you will suffer the consequences. the consequences will never be the same. the carmenwelth hasn't quit, they've just moved on to somewhere else. for now we wait in K85, 68, 58 where our tribes are no.1 for MW to take our cities.

you're just a plebian zionist n00b that can't even send a spear noble train under 1ms
 

DeletedUser108910

Guest
lol, like i would join Da commenwelth:D, i have already started riming them, well, even more:D
hey i hv kuestion for u

how are it possibl to rim somefing alrdy on de rim?

pls resbond

kan u sended spear noble train under 1 ms? maybe u kan join caramelwalth than...
 

DeletedUser109389

Guest
hey i hv kuestion for u

how are it possibl to rim somefing alrdy on de rim?

pls resbond

kan u sended spear noble train under 1 ms? maybe u kan join caramelwalth than...
Nice grammar...

lol, 1ms sp train? u think i'm a idiot? the max speed for a train is 400ms.

Funny i mention nobling Da commenwelth and then u ask me to join, ur funny

And u can rim some one on the rim, u just rim him more.


But, beware of the Spear nuke, don't be affraid of it, embrace it, it will save you...
 

DeletedUser108910

Guest
forgif english, i am russia.

obously u not know how to time a 1ms noble train (very easy, try googolplex ms).

u asked'ed for join carmenwelth, but ur not allowed since u cannot even time a 1ms noble train (lol n00b) or know what OP is...

i will farm u and nobl u.
 

DeletedUser109389

Guest
forgif english, i am russia.

obously u not know how to time a 1ms noble train (very easy, try googolplex ms).

u asked'ed for join carmenwelth, but ur not allowed since u cannot even time a 1ms noble train (lol n00b) or know what OP is...

i will farm u and nobl u.
Come at me Bro.

IGN is the same as this, come get some you nub.

BTW, u mean time a escort 1ms before the 400ms train? And MS mean millieconds. Op means operation.

Can't wait to see them spear nukes:D
 

Cpt Sandwich

Guest
Nice grammar...

lol, 1ms sp train? u think i'm a idiot? the max speed for a train is 400ms.
There are ways to do a 1ms train... but it's extremely doubtfull anybody in the commonwealth has the skills to pull it off
 

DeletedUser109389

Guest
There are ways to do a 1ms train... but it's extremely doubtfull anybody in the commonwealth has the skills to pull it off

By timing ur nobles from different villa,

`ve seen on person do it, and i just gave up the villa cuz of it