Funny IGM Messages

Status
Not open for further replies.

DeletedUser52603

Guest
Thought, i'd have a little fun with this player. :icon_rolleyes:

Abe B today at 18:16
can i join [ally]KINGS[/ally]

Abe B today at 18:20
[player]Rukoh[/player] said to ask you if i could join

gzed today at 18:22
Send [player]nickers[/player] a mail. Tell him the secret password, which is all the lyrics to the song 'Born to be wild' by Steppenwolf.

Don't tell anyone this the password. Then you will happily get given an invitation to either 3 of the tribes.

gzed today at 18:22
First you need to repeat them back to me, so i know there right ;)

Abe B today at 18:44
Get your motor Runnin'
Head out on the highway
Looking for Adventure
And whatever comes our way


Yeah Darlin' make it happen
Take a world in a love embrace
Fire all of your guns at once
And explode into space


I like smoke and lightning
Heavy Metal Thunder
Racin' with the wind
And th feelin that i'm under


Get your motor runnin'
Head out on the highway
Looking for Adventure
And whatever comes our way



Like a true nature's child
We were born,born to be wild
we can climb so high
I never wanna die



BORN TO BE WILD


Get your motor runnin'
Head out on the highway
Looking for Adventure
And whatever comes our way



Yeah Darlin' make it happen
Take a world in a love embrace
Fire all of your guns at once
And explode into space



Like a true nature's child
We were born,born to be wild
we can climb so high
I never wanna die


BORN TO BE WILD

gzed today at 18:47
:) Thats good

Now mail this to [player]nickers[/player], and [player]Rukoh[/player] to let him know, you know the password ;)

Abe B today at 18:49
okay thanx
i never knew you would be this nice
i thought you would be grumpy and a person who doesn't reply

Abe B today at 18:51
no affence

Abe B today at 18:52
do i tell [player]nickers[/player] i know the password

gzed today at 18:54
Yeah, im not sure if thats the old one, they change constantly.

It is born to be wild or Carrabean Queen by Billy Ocean. Best find that one just incase, and send it to them. :S

Remember to send to me first so i can check its right. Then i'll give you further instructions to send to nickers...Ill do my best to get you in matey ;)

Abe B today at 18:55
okay thanx
stay on
i just need to go on youtube for about 20 mins

gzed today at 18:57
Or Rick Astley - Never Gonna Give You Up. I know nickers likes that one, if you add that one in with the others, im positive he will get you in....

Abe B today at 18:58
actually i have to go for my dinner so i will be 30 - 45 mins

Abe B today at 19:05
can't i just send him the songs

gzed today at 19:07
Nah, its the lyrics which are the password. Its harder for people to guess that way. Dont forget o send them to me first, so i can check there right

Abe B today at 19:43
She's simply awesome
Ooooh
She dashed by me
In painted on Jeans
All heads turned
Cause she was the Queen


In the Blink of an eye
I knew her number
And her name yeah
She said i was the tiger
She wanted to tame


Carribean Queen
now were sharing
the same dream
and our hearts they beat as one
no more love on the run


I lose my cool
when she steps in the room
and i get so excited
just for her perfume, ummm yeah


electric eyes that
you cant ignore
and passion burns you
like never before


I was just in search
of a good time
just running my game
love was the furthest
love was the furthest from my mind



Carribean Queen
now were sharing
the same dream
and our hearts they beat as one
no more love on the run



Carribean Queen
now were sharing
the same dream
and our hearts they beat as one
no more love on the run



Carribean Queen
now were sharing
the same dream
and our hearts they beat as one
no more love on the run



Carribean Queen
now were sharing
the same dream
and our hearts they beat as one
no more love on the run

gzed today at 20:01
Author said:
Or Rick Astley - Never Gonna Give You Up
This is nickers favourite song, im sure if you write these one's down. It will change his mood into a more happier one

Abe B today at 20:25
Were no strangers to love
You know and so do i
A full Commitments
What I'm thinking of
You wouldn't get this from any other guy
I just wanna tell you how I'm feeling
Gotta make you understand



Never gonna give you up
Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry
Never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you



We've known each other for so long
Your hearts been aching
But your too shy to say it
Inside we both know whats going on
We know the game and were gonna play it



And if you ask me how I'm feeling
Don't tell me your too blind to see



Never gonna give you up
Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry
Never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you



Give you up.give you up
Never gonna give
Never gonna give ,Give you up
Never gonna give
Never gonna give,give you up



We've known each other for so long
Your hearts been aching
But your too shy to say it
Inside we both know whats going on
We know the game and were gonna play it



I just wanna tell you how I'm feeling
Gotta make you understand



We've known each other for so long
Your hearts been aching
But your too shy to say it
Inside we both know whats going on
We know the game and were gonna play it

gzed today at 20:46
Now mail these three songs to [player]nickers[/player], make sure there separated from each other. He will be impressed and take it from there. Make sure the 'Never gunna give you up, is posted as the last song'.

I hope you get in, im sure you will ;)

Abe B today at 20:51
thanx
 

buttonman

Guest
I'm almost scared at how easily you all come up with these lies to tell them. >_> But its still funny every time I read it so god bless the trained monkeys who somehow gained access to the internet and found w24.
 

UrbanKnights

Guest
Hahaha gzed, that's classic....
Serenaded on TW, is that a first?
 

Kristiedawn

Guest
Some more fun with IGM's. It started with Holla...
I edited out anything I thought shouldnt be told to the public :) Sorry :p

beans cool15 on 12.03. at 15:07
hey think you could invite me to your tribe i can help BLANK ambush the BLANK tribe from behind
DaHolla on 12.03. at 18:32
We actually don't need much help ambushing BLANK at the moment. Thanks.
beans cool15 on 12.03. at 19:21
but can i still join?
DaHolla on 12.03. at 19:25
We have a rather lengthy recruitment process, not sure you want to go through the whole thing.
beans cool15 on 12.03. at 19:25
well i want to become strong in this world and i want to help you guys no matter what
DaHolla on 12.03. at 19:30
Well if you're truly interested in joining, I'll pass you along to customer service representative. He/she/it is kinda mean though, so I'd be extra nice to him/her/it. As a business owner, I have outsourced the majority of my tasks, including the bulk of my recruitment. Just let me know if you want to proceed.
PS - What do you think the pros and cons are, of outsourcing?
beans cool15 on 12.03. at 19:33
i want to proceed i am not based on points, troops are my first priority to myself. um i am not sure what outsourcing means =/
DaHolla on 12.03. at 19:35
Ouch, that's one strike :(
Another strike for not googling the term "outsourcing."
I'll let you redeem yourself by sharing your nobleman stats. How many coins, nobleman limit, etc.
beans cool15 on 12.03. at 19:36
Gold coins
Total gold coins: EDITED
Gold coins until next nobleman is available: EDITED
noblemen-limit: EDITED
DaHolla on 12.03. at 19:46
Hmm, EDITED isn't so bad.
Do you consider yourself an offensive or defensive player?
Which looks cooler, the LC or the HC?
If you were a troop, which troop would you be?
Who's your favorite player on W24?
Who's your least favorite player on W24?
If I asked you to take over as V-V-V leader, how would you respond?
What's your favorite animal, and how does that animal relate to TW?
Please send your answers to [player]KristieDawn[/player].
DaHolla on 12.03. at 19:47
Do as you please.
This message has been forwarded by DaHolla.
Was passed to meee <3

beans cool15 on 12.03. at 20:25
hi i was told to send you the answers to these questions ..
Do you consider yourself an offensive or defensive player?
Ans: more offensive then defensive i have a ratio of (Edited out for his sake) for offencive
Which looks cooler, the LC or the HC?
Ans: HC
If you were a troop, which troop would you be?
Ans:Cat, so i could attack any building i want
Who's your favorite player on W24?
Ans:Whoever lets me in the tribe V-V-V
Who's your least favorite player on W24?
Ans:i favor everyone the same
If I asked you to take over as V-V-V leader, how would you respond?
Ans:i am honored but i would like to have a test first
What's your favorite animal, and how does that animal relate to TW?
Ans:Dog, cause they are very loyal
KristieDawn on 12.03. at 21:28
Your off to def is okayyy.
Everyone knows HC looks cooler. So that was a trick question. But really, whyyy does it look cooler. I need explanations to get into your mind set here.
The right answer for the 3rd question would have been to say me, should have been an obvious answer. Always flatter the person interviewing you.
You have to like everyone to get into V-V-V :)
V-V-V, Garuda, Kings, and the S²orms are all a part of one family and will announce it shortly. Our tribe tag will be : Vinu²a. I would keep that to yourself. You don't want to make our family mad. But I think you should know this before you step into this family. You will be a part of something big. Do you really think you are ready for this. To be the biggest baddest tribal family around..
We are thinking of letting kinky in. But not Manic. Manic pfft. They talk too much.
You would have to take a test. We test everything. That answer was also really obvious... Would you accept is what we were looking for.
I am known as Kristie Rabid dog dawn !! Good answer haha.

Before I forget, Daholla didn't ask one important question. Do you read the PnP.
beans cool15 on 12.03. at 22:42
yeah sometimes i do. so um do i qualify to join you guys? i put my all into it
KristieDawn on 12.03. at 22:48
*Sigh*
Please read what I wrote again.
beans cool15 on 12.03. at 22:51
okay i read it..
KristieDawn on 12.03. at 22:54
There are thing syou are missing. I asked you to elaborate on some of your answers. Please do.
beans cool15 on 12.03. at 22:55
okay.
beans cool15 on 12.03. at 22:59
Do you consider yourself an offensive or defensive player?
Ans: more offensive then defensive i have a ratio of EDITED for offencive
Which looks cooler, the LC or the HC?
Ans: HC cause black looks more stronger,
If you were a troop, which troop would you be?
Ans:Cat, so i could attack any building i want
Who's your favorite player on W24?
Ans:all the V-V-V members and most importantly [player]KristieDawn [/player]
Who's your least favorite player on W24?
Ans:i favor everyone the same
If I asked you to take over as V-V-V leader, how would you respond?
Ans:i am honored but i would like to have a test first i would do what ever i was asked to do for the tribe
What's your favorite animal, and how does that animal relate to TW?
Ans:Dog, cause they are very loyal
KristieDawn on 12.03. at 23:47
I'm just speaking with Deadsocks about your answers.
Once we have reached a decision I will let you know.
beans cool15 on 13.03. at 00:17
okay thank you alot
KristieDawn on 13.03. at 01:12
You will be hearing from my assistant Ozzlit shortly. Thank you for taking the time to apply to Vinu²a.
Have a nice day.
beans cool15 on 13.03. at 01:20
thanks. you too
I passed to Ozzlit :)

ozzlit on 13.03. at 01:11
You have made it to the next step in to getting into this tribe. Are you ready for my test? If so write me back.
beans cool15 on 13.03. at 01:20
yes i am ready
ozzlit on 13.03. at 01:23
O.k. first we need to see if you are willing to support and attack who we say? So you will need to send support to [village]408|481[/village] and [village]408|482[/village] and I do not mean a little. And send scouts too.
beans cool15 on 13.03. at 01:24
send the scounts as support or attack?
ozzlit on 13.03. at 01:26
Support send them then Send Hc. Then spear,and sword. That way the faster troops get there first.
beans cool15 on 13.03. at 01:29
there i have some support sent, all together is like 30k spear, 30k sword, 3k HC, and 2k scouts
ozzlit on 13.03. at 01:31
O.k. now to see your willingness for long range attacks and fakes. You do know what a fake is right?
beans cool15 on 13.03. at 01:31
yes
ozzlit on 13.03. at 01:32
And what do you think a fake is?
beans cool15 on 13.03. at 01:33
you send just 1 ram as an attack so the enemy will think its a noble attack
ozzlit on 13.03. at 01:34
well not a noble attack but a nuke. You know what a nuke is, right?
beans cool15 on 13.03. at 01:36
yes, like 8k-10k axe, 2.5k LC and 300 ram
ozzlit on 13.03. at 01:38
good and how many do you have at the ready, because this will take 5 nukes for each village. that is what we send when we nuke someone. And I have 2 villages that I want you to nuke and 200 fakes on the other villages.
beans cool15 on 13.03. at 01:39
16 nuke villages ready but not all of them loaded with rams
ozzlit on 13.03. at 01:44
O.k. the player you are to send fakes on and attack is [player]hellronn[/player] I want attacks sent to [village]409|482[/village] and [village]408|483[/village] and 200 fakes to other villages. And if by some reason he mails you and ask why the attacks tell him that you don't eat much.
beans cool15 on 13.03. at 01:46
um.. im sorry but arent they your family tribe? and i would guess that if i attack them i will end up dead.
ozzlit on 13.03. at 01:49
It is a on going joke with me and him. That is why if he mail you you say what I told you to tell him. Nothing more. He has done it to me lots of times. We have a sick scene of humor around here.
ozzlit on 13.03. at 01:49
And I want the reports
beans cool15 on 13.03. at 01:51
ok. but can i ask for an invite to your tribe before i send the attacks just for safety?
ozzlit on 13.03. at 01:54
you are still being tested, invites only come when you are done with your test. I had to this and more and I still have a few test for you so you better speed it up. I don't have all night.
beans cool15 on 13.03. at 01:55
okay then
ozzlit on 13.03. at 01:56
let me know when they are sent and the landing times. for the nukes. Well cut out the nukes just send 500 fakes at him that will be funnier.
beans cool15 on 13.03. at 01:58
okay..
ozzlit on 13.03. at 01:59
O.k. when that is done I will move on to the next thing so let me know when all 500 fakes are sent. I am going to eat right now will be back in an hour.
beans cool15 on 13.03. at 02:00
k
beans cool15 on 13.03. at 02:06
hey i just got a message from that guy and he said he dont have anything to do with you or your tribe and he said there tribe are already at war with yours and they are kicking your ass
beans cool15 on 13.03. at 02:06
why did you lie to me?
ozzlit on 13.03. at 02:50
if they are kicking our ass why do I have 2 villages in the middle of their area?
beans cool15 on 13.03. at 02:58
i dont know but im not attacking him without being a part of your tribe first
ozzlit on 13.03. at 02:59
then you have failed the test to get in you will have to start all over again.
beans cool15 on 13.03. at 03:00
sorry you are going to far with these tests
beans cool15 on 13.03. at 03:01
i have to go to bed now, bye
ozzlit on 13.03. at 03:02
good night but remember I will be testing you.
ozzlit on 13.03. at 15:29
See here it is I was having fun Lets see if he will still work with me.
This message has been forwarded by ozzlit.
I got this next :)

beans cool15 on 13.03. at 01:48
that [player]ozzlit[/player] guy told me to take out a player from [ally]Kinky[/ally] for my test.. i thought they were your family tribe
KristieDawn on 13.03. at 03:39
There are some people in kinky that are having internal affair problems :)
Spys and that sort of thing.
KristieDawn on 13.03. at 15:46
I'm sorry but you failed.
The test was your willingness to follow orders no matter how ridiculous and obviously fake they seem.
You are no longer a candidate for the Vinu²a family.
beans cool15 on 13.03. at 18:34
well i sent the guy that tested me lots of support
KristieDawn on 13.03. at 23:53
There were 2 parts to the test you failed one.
Sorry ! Better luck next time.

This was my first time so, don't go too hard on me :icon_wink:
 
Last edited:

UrbanKnights

Guest
Haha, if you take a look at beans cool15's profile, you'll get a giggle;


Proud member of V-V-V

I am not a traitor so don't ask me to join your tribe!

My first loyalty is to my allies and my tribe. I will do nothing to harm either.
:icon_rolleyes:
 

Zander Cage

Guest
Haha, if you take a look at beans cool15's profile, you'll get a giggle;

Proud member of V-V-V

I am not a traitor so don't ask me to join your tribe!

My first loyalty is to my allies and my tribe. I will do nothing to harm either.
:icon_rolleyes:

lol going through all that work and being turned down
he got an invite in his mind (or at least his profile indicates it). :icon_rolleyes:
 

Crewiz

Guest
this is not a mesage, but it's from a forum (not this one, from one in W35)

psycokid said:
i didnt know where to put this but recently ive been invited to a few different tribes... and i didnt know how i should react to them





[player]praggers [/player]invites you to the tribe [ally]'Knights of the Round Table'[/ally]


[player]melvandbird [/player]invites you to the tribe [ally]'KINGS OF KINGS'[/ally]

[player]The Nobbler[/player] invites you to the tribe [ally]'THE DOGS OF WAR'[/ally]
walker9321 said:
is inviting an act of war in this tribe?
weak24 said:
if they are a stronger tribe no
^^^^
Leader

walker9321 said:
lol good point...
weak24 said:
 

DeletedUser4982

Guest
gzed I take it I have you to thank for this...

Abe B on 13.03. at 20:54
Get your motor Runnin'
Head out on the highway
Looking for Adventure
And whatever comes our way


Yeah Darlin' make it happen
Take a world in a love embrace
Fire all of your guns at once
And explode into space


I like smoke and lightning
Heavy Metal Thunder
Racin' with the wind
And th feelin that i'm under


Get your motor runnin'
Head out on the highway
Looking for Adventure
And whatever comes our way



Like a true nature's child
We were born,born to be wild
we can climb so high
I never wanna die



BORN TO BE WILD


Get your motor runnin'
Head out on the highway
Looking for Adventure
And whatever comes our way



Yeah Darlin' make it happen
Take a world in a love embrace
Fire all of your guns at once
And explode into space



Like a true nature's child
We were born,born to be wild
we can climb so high
I never wanna die


BORN TO BE WILD

Abe B on 13.03. at 20:56
She's simply awesome
Ooooh
She dashed by me
In painted on Jeans
All heads turned
Cause she was the Queen


In the Blink of an eye
I knew her number
And her name yeah
She said i was the tiger
She wanted to tame


Carribean Queen
now were sharing
the same dream
and our hearts they beat as one
no more love on the run


I lose my cool
when she steps in the room
and i get so excited
just for her perfume, ummm yeah


electric eyes that
you cant ignore
and passion burns you
like never before


I was just in search
of a good time
just running my game
love was the furthest
love was the furthest from my mind



Carribean Queen
now were sharing
the same dream
and our hearts they beat as one
no more love on the run



Carribean Queen
now were sharing
the same dream
and our hearts they beat as one
no more love on the run



Carribean Queen
now were sharing
the same dream
and our hearts they beat as one
no more love on the run



Carribean Queen
now were sharing
the same dream
and our hearts they beat as one
no more love on the run

Abe B on 13.03. at 20:56
Were no strangers to love
You know and so do i
A full Commitments
What I'm thinking of
You wouldn't get this from any other guy
I just wanna tell you how I'm feeling
Gotta make you understand



Never gonna give you up
Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry
Never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you



We've known each other for so long
Your hearts been aching
But your too shy to say it
Inside we both know whats going on
We know the game and were gonna play it



And if you ask me how I'm feeling
Don't tell me your too blind to see



Never gonna give you up
Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry
Never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you



Give you up.give you up
Never gonna give
Never gonna give ,Give you up
Never gonna give
Never gonna give,give you up



We've known each other for so long
Your hearts been aching
But your too shy to say it
Inside we both know whats going on
We know the game and were gonna play it



I just wanna tell you how I'm feeling
Gotta make you understand



We've known each other for so long
Your hearts been aching
But your too shy to say it
Inside we both know whats going on
We know the game and were gonna play it

Abe B on 13.03. at 20:57
i know the password's
are they the password's

Abe B on 13.03. at 20:58
[player]gzed[/player] said about the password but didn't know which of them was the right one

Abe B on 14.03. at 18:44
plz
my tribe m8s are saying i woul never get into [ally]Kinky[/ally] in a million yrs

nickers today at 14:47
Your mates sound about right...
 

DeletedUser54677

Guest
Abe B on 14.03. at 18:44
plz
my tribe m8s are saying i woul never get into [ally]Kinky[/ally] in a million yrs

nickers today at 14:47
Your mates sound about right...


You forgot to add it'd be a million and ONE years. You're slippin', nickers! :icon_eek:
 

jt7692

Guest
i too think it's unfair what they put you though to get in :p

jt7692 on 14.03. at 09:49
OMG i just noticed your profile and see you're in [ally]V-V-V[/ally]
how did you get in?
i tried joining them last month and had to answer all sorts of wierd questions then attack a huge player.
i did everything they asked and then i had to send them pictures of my mom but they said she was too ugly for me to join.
your mom must be really pretty if they let you join
beans cool15 on 14.03. at 17:01
hahaha yeah they made me do tests to but they said i failed cause i had to send 500 fakes
jt7692 on 14.03. at 21:20
I sent the fakes....it was the mom pics that let me down, I should have picked a fake mom
beans cool15 on 15.03. at 02:32
haha yeah i guess but i dont think its fair, the tests they put you through
 

DeletedUser59064

Guest
K88 is now cursed... :)

torontoraptors on 07.03. at 17:23
can i be in ure tribe since i dont have any or in any, because im getting a noble n i dont want to be attacked by other people well if they do i hope u can help me thanks

Kica89 on 07.03. at 17:42
i'm not the recruiter... look at profile....

torontoraptors on 07.03. at 23:28
oh srry can u ask the recruiter if thats no trouble

torontoraptors on 07.03. at 23:29
well is it ok wit u if i noble a village or two i hope it isnt

Kica89 on 07.03. at 23:34
yes it is problem

torontoraptors on 08.03. at 22:50
how come im not gonna do anything bad please just one village

Kica89 on 08.03. at 22:55
nope...

torontoraptors on 10.03. at 01:31
why wat do u want

Kica89 on 10.03. at 08:18
nothing...

torontoraptors on 10.03. at 22:59
than y dont u want me 2 noble just one village

Kica89 on 10.03. at 23:04
i do not know... cuz you are small and i'm big, and i can do whatever i can...

torontoraptors on 11.03. at 01:38
well plz dont im not gonna do anything bad to u or any one but if i do wich i wont you can destroy me

Kica89 on 14.03. at 01:19
if you take village, any in your surroundings, you will be cursed... :(

Cuz i toke last uncured village in that part... :S
Sorry mate, i didn't want you to know the thruth, but now you know why you cannot noble...
sorry..

torontoraptors on 16.03. at 01:03
well k than not even just 1

Kica89 on 16.03. at 10:29
no, no... until that curse is lift of I also cannot take some villages... till then build some points, so you would be stronger... ;)

torontoraptors today at 02:49
K tanks for da advice
 

DeletedUser54967

Guest
[18/03/2009 21:28:15] Abrar says: could anyone remove nickers from this chat?
[18/03/2009 21:28:21] Abrar says: he's in vvv now
[18/03/2009 21:32:45] nickers says: ;(
[18/03/2009 21:32:51] S a r a B l o o says: =[
[18/03/2009 21:32:56] S a r a B l o o says: BaiBai.
[18/03/2009 21:33:20] Element says: (wave)
[18/03/2009 21:33:24] Element says: (emo)
[18/03/2009 21:33:36] Abrar says: nickers leave this room by urself pls :p
[18/03/2009 21:33:48] nickers kicks and screams ;)

[18/03/2009 21:33:52] S a r a B l o o says: If you leave us now, you take away the biggest part of you~
[18/03/2009 21:33:59] S a r a B l o o says: Ahem.
[18/03/2009 21:34:09] nickers says: my ego?
[18/03/2009 21:35:24] Abrar says: L-E-A-V-E
[18/03/2009 21:35:25] S a r a B l o o says: Lego?
[18/03/2009 21:35:41] nickers says: fine
[18/03/2009 21:35:43] nickers leaves

[18/03/2009 21:35:46] S a r a B l o o says: xD
[18/03/2009 21:35:56] Abrar says: i can still see u :mad:
[18/03/2009 21:36:03] nickers says: bah!
[18/03/2009 21:36:07] nickers says: phoiled!!!
[18/03/2009 21:36:08] nickers says: ;(
[18/03/2009 21:36:16] S a r a B l o o hid nickers under the kitchen table.

[18/03/2009 21:36:17] S a r a B l o o says: o.o
[18/03/2009 21:36:26] S a r a B l o o says: They'll never see you under there.
[18/03/2009 21:36:40] Abrar says: just leave |-(
[18/03/2009 21:36:54] S a r a B l o o says: Why?
[18/03/2009 21:37:02] S a r a B l o o says: Are you wanting to talk behind nicker's back?
[18/03/2009 21:37:07] S a r a B l o o says: =[
[18/03/2009 21:37:12] nickers says: i talk behind my own bak :)
[18/03/2009 21:37:19] S a r a B l o o says: Now thats skill.
[18/03/2009 21:37:28] Element is standing behind nickers' back

[18/03/2009 21:37:38] S a r a B l o o covers her eyes.

[18/03/2009 21:38:01] Abrar pokes nickers on the groin with a pan

[18/03/2009 21:38:18] nickers has worn a cup ever since he met perv...

[18/03/2009 21:38:35] Abrar broke through the cup...........

[18/03/2009 21:38:46] S a r a B l o o says: Abrar scares me.
[18/03/2009 21:38:48] S a r a B l o o says: ;__;
[18/03/2009 21:38:49] nickers cries in pain in that case

[18/03/2009 21:39:39] Abrar laughs evilly (devil)


I cant find the old skype convo section so i posted it here :(
 
Status
Not open for further replies.