Funny IGM's

DA HAT

Guest
a reply to a trade i took of the market. this player is bang beside finnie of icarus.READ FROM BOTTOM UP
lord bob the 8th on 05.04. at 18:42

haha, thanks
DA HAT on 05.04. at 18:32

miracle tactics!!!!!
well good luck to ya mate,keep me updated.
if you are still in the game,in present location in 4 weeks time i will gift you 10k of each
lord bob the 8th on 05.04. at 18:31

na, secret tactics haha
DA HAT on 05.04. at 18:28

really?
they better be good ones.
hardly tell me?
lord bob the 8th on 05.04. at 18:28

well, I have other tactics haha
DA HAT on 05.04. at 18:26

ya see,he could be building you up so that his morale improves against you.
like now my morale on you is 51% so if send a full nuke to you it will fight at 51% power.
now he could be honest but i would have my doubts.
lord bob the 8th on 05.04. at 18:24

Ah, one of their players is looking after me. Yesterday, he sent me enough resources to build up 6000 troops in one night, cause he attacked me, thinking I was inactive haha
DA HAT on 05.04. at 18:17

no bother,always willing to trade wood.
though i doubt you will last too long more where you are,icarus will have you before too long.

lord bob the 8th on 05.04. at 18:15
Thanks :)
 
Last edited by a moderator:

harbinger297

Guest
Reaper190 today at 10:54
hi are you a mentor from frost?

Reaper190 today at 13:46
??

Pepe585 today at 14:04
Technically. Whats up?

Reaper190 today at 14:05
just asking to a great player who is big and strong

Pepe585 today at 14:05
What do you mean?

Reaper190 today at 14:06
nothing forget about it just want to hear your voice

Pepe585 today at 14:07
....?

Reaper190 today at 14:08
bye
:icon_eek::icon_eek::icon_eek:

This mail was just creepy.
 

06xandrew

Guest
kameboy on 11.04. at 01:22
Hi there

I am the diplomat of Astral Fantasy. I would like to know if our tribes can create an alliance.

Gugaoh on 11.04. at 09:24
Unfortunatly we have a talent limit on how talented you have to be before any diplomacy is considered. Unfortunatly, you are not talented enough.

:/ thats not very nice
 

darthv1

Guest
you might be very talented... how would he know? you may not have a lot of points but thats a different criteria :icon_smile:
 

ichamo

Guest
maisl from another world :p


Wbazu on 09.04. at 23:16
so why are you sending scouts at me? expecting to find treasures?

Lick me today at 13:42
no i am expecting mixxed villeges, a stupid villege build, and just overall terrible playing style.
Foreman420 on 10.04. at 02:09
hey man, I see you have attacked my tribe mate. You are obviously a noob and will be dealt with.

Foreman420 on 10.04. at 02:52
hahahaha I am just joking bro, I was hoping to catch you when you were online. You are a legend on world 25 so I just wanted to start up a convo hahha
angelofdeth on 09.04. at 23:05
You got a death wish or something ?

lick me today at 13:27
yes if you continue sending your imba defence at me :)
 

harbinger297

Guest
I kind of thought this one was funny

Consolidator on 07.05. at 11:43
pls send me an invite for your tribe, and maybe I'll try and forget the insane insult of these ridiculous attempts to attack me .
Cheers & Tx.
Conso

Drathv on 07.05. at 16:40
who are you?

Consolidator on 07.05. at 18:55
your worst nightmare if you do not watch out.
I GIVE YOU UNTIL 0.00 TONIGHT TO FIX ME AN INVITE FOR YOUR TRIBE ..
that is my last offer.
Otherwise you're experience in this world and others is over.

Drathv on 07.05. at 21:03
your funny :)

Consolidator on 14.05. at 13:01
mm..didn't need to get so offended as to rim me m8 ..lol ;)
 

sailAnAsIsihT

Guest
At least he didn't want to touch you or just hear your voice :icon_eek: